Ласкаво просимо до нашого садка!

Підвищуємо педагогічну майстерність

У ЗДО "Теремок" відбулася педагогічна рада

    Згідно річн0го плану роботи колективу Генічеського ЗДО ясла - садок №17 Теремок" , виконання річних завдань, поставлених перед колективом у 2020 - 2021 навчальному році 4 лютого 2021 року  відбулася педагогічна рада з теми «ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ЗДО.  ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДОШКІЛЬНИКІВ».

педрада3

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. Вибори секретаря педради.

2.Про інклюзивну освіту в ЗДО. Інформація, вихователя -методиста Дерези А.М.
       Со – доповідачі: «Про психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами» (основні напрямки діяльності, досвід роботи). Інформація вихователя Скрипка О.О.,  ассистента вихователя  ЛукашовоїА.В.
3. Про організацію логопедичної роботи в умовах ЗДО. Доповідь вихователя методиста Дерези А.М.
  Со-доповідачі: «Про творчу взаємодію учасників освітнього процесу в умовах корекційного навчання в  логопедичних групах». Інформація вчителя - логопеда Кокуль Л.С., вихователя середньої логопедичної групи Буркіної Л.А. (презентація роботи); «Робота з батьками – залог успіху». Інформація вихователя старшої  логопедичної групи Поволоцької О.М..

4. Про складові системного підходу до формування основ здорового способу життя дітей старшого віку. Інформація фізичного керівника КокульВ.А.

педрада1

   Під час педради діяла  виставка методичної літератури, документації вчителів – логопедів, вихователів логопедичних груп з теми «Сучасні підходи до корекційної роботи в умовах закладу дошкільної освіти», де було представлено багато навчального дидактичного матеріалу українських виробників для роботи з дітьми дошкільного віку по сенсорному вихованню, розвитку памяті, мислення, мовленнєвого розвитку. Вчителі – логопеди презентували новинки методичної літератури, дидактичних ігор та посібників. Цікавий матеріал, виготовлений власноруч представили вихователі середньої логопедичної групи Буркіна Л.А., Ропан І.І.  

педрада2

 Під час педради відбулась змістовна розмова щодо роботи інклюзивної групи, виступили члени команди психолого – педагогічного супроводу. Намічені шляхи подальшої роботи з дітьми інклюзивної групи. Зміст корекційно - розвивальної роботи, методи та прийоми роботи розкрила в доповіді вчитель - логопед Кокуль Л.С. Досвідом роботи з батьками поділилася вихователь старшої логопедичної групи Поволоцька О.М.

 Питання фізичного виховання завжди залишається одним із провідних видів діяльності закладу. Упродовж усього часу, який дитина знаходиться у дошкільному закладі колектив приділяє велику увагу здоровю та профілактиці захворювань через різні види оздоровчої роботи. Як робота ведеться з дітьми старшого віку  розповів у своїй доповіді фізкерівник Кокуль В.А.

 РІШЕННЯ ПЕДРАДИ:

1.Методисту Дерезі А.М. постійно здійснювати контроль за навчальним процесом вчителів – логопедів. Результати перевірок висвітлювати в наказах та довідках.
2. 
Заслуховувати звіти про роботу вчителів – логопедів на нарадах, засіданнях педагогічної ради, семінарах.
3.
Вчителям – логопедам:
3.1. Продумати різні форми роботи з батьками та спланувати їх на  наступний навчальний рік.
3.2.Сприяти ранньому виявленню дітей з мовленнєвими порушеннями  з метою своєчасного надання їм корекційної допомоги вчителями – логопедами.
    4. Педагогічному колективу продовжувати спрямовувати роботу на подолання всіх проявів первинних і вторинних мовних порушень, сприйняття уваги, пам’яті та логічного мислення у тісному зв’язку логопед-вихователь батьки.  Постійно


Новини та статті