Методична служба
Методична робота в дошкільному закладі
Вихователь - методист
Дереза
Анжела Миколаївна
Методичний кабінет ясел – садка є центром методичної роботи, яка включає систему взаємозв’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності вихователів, розвиток їх творчого потенціалу. У кабінеті створені умови, які допомагають педагогічним кадрам усвідомити сутність накреслених завдань та шляхів їх реалізації у навчально – виховній практиці.
Діяльність методичного кабінету базується на наступних завданнях:
- підвищення та удосконалення фахової майстерності педагогів;
- поширення інформаційного простору серед педагогів щодо оновлення змісту дошкільної освіти на сучасному етапі;
- організація навчально – виховного процесу;
- контроль та аналіз, регулювання та корекція освітньої роботи;
- впровадження активних методів в роботі з педкадрами, інноваційних технологій, орієнтація на здобутки вітчизняної та світової педагогічної науки і практики.
Методична служба дошкільного закладу №17 працює над проблемою «Сучасні форми методичної роботи із підвищення професійної майстерності педагогічних працівників».
Пріоритетними завданнями методичної роботи на сучасному етапі є:
- вивчення, узагальнення, пропаганда та впровадження кращого педагогічного досвіду;
- модернізація форм, змісту методичної роботи;
- удосконалення професійної майстерності педагогів;
- створення іміджу дошкільного закладу в місті;
- розвиток творчої активності педагогів, підвищення професіоналізму, компетентності, духовності та відповідальності педагогів за результати своєї праці.
Весь педагогічний процес будується за схемою:
1. Педагогічна діагностика.
2. Визначення мети і засобів реалізації навчально – виховної діяльності.
3. Реалізація навчально – виховної діяльності на протязі певного періоду.
4. Контрольно – оцінювальна діяльність (зіставлення мети і одержання результатів)
У структурі методичної роботи органічно об’єднані традиційні так і нетрадиційні форми роботи з педкадрами. Підвищенню професійної компетентності сприяють індивідуальні форми роботи: стажування, наставництво, індивідуальні консультації, конкурси педмайстерності, самоосвіта, творчі звіти.
Групові форми: методичні об’єднання, творчі групи, теоретичні семінари, школи молодого вихователя. Масові форми: прес – конференції, методичні тижні тощо. В роботі з кадрами все більше використовуємо інноваційні форми роботи: - круглий стіл; педагогічний тренінг; педагогічний аукціон; мозкова атака; педагогічна майстерня; майстер – клас; диспут; брифінг.
Пріоритетними завданнями сьогодні є: підготовка педагогічних працівників до сприйняття та реалізації всіх інноваційних процесів, які відбуваються в освіті, поглиблення педагогічної та психологічної компетентності кожного педагога. Реальна дійова допомога вихователям в розвитку майстерності, професійного зростання – одна з головних завдань методичної роботи дошкільного закладу.
-
12 квітня 2021
-
30 березня 2021
-
28 березня 2021
-
21 березня 2021
-
2 березня 2021
-
1 березня 2021
-
26 лютого 2021
-
26 лютого 2021
-
25 лютого 2021
-
22 лютого 2021
"Слова до слова - зложиться мова". Як у я\с "Теремок" відзначили Міжнародний день рідної мови.
-
20 лютого 2021
-
17 лютого 2021
-
16 лютого 2021
-
15 лютого 2021
Графік проведення весняних розваг "Любу матусю зі святом привітаю!"
-
11 лютого 2021
Сипала сніжком зимонька - зима, вибігла на двір весела дітвора