Ласкаво просимо до нашого садка!

Ділимося досвідом

Інтегроване заняття з пріоритетом інтелектуально-мовленнєвих та географічних ігор з дітьми старшого дошкільного віку «Скринька капітана Врунгеля»

 Програмовий зміст:

Пізнавальний розвиток: розширювати пізнавальну сферу, розвивати зацікавленість та творчість у вивченні географії, пробуджувати інтерес до світу, розвивати кругозір дітей.

Мовленнєвий розвиток: збагачувати словниковий запас географічними назвами, розвивати комунікативне мовлення.

Соціально-моральний розвиток: виховувати інтерес до життя населення, рослинного та тваринного світу на різних континентах.

Емоційно-ціннісний: формувати позитивний інтерес під час спілкування з дорослими, однолітками.

Художньо-естетичний розвиток: учити милуватися красою природи, споруд різних частин світу.

Креативний розвиток: спонукати до розумових та практичних дій, розвивати елементи асоціативного мислення.

Фізичний розвиток: розвивати швидкість, увагу під час проведення фізхвилинки, спонукати до якісного виконання рухів.

      Хід заняття:

Діти стоять півколом біля карти «Мандруємо світом».

Вихователь: Добрий день, шановні гості! Вас вітає гурток                          земля

Діти: «Мале географічне товариство»

Вихователь: Діти, а що таке географія?

(це наука про Землю, моря, океани, континенти)

1 дитина: Вот планета наша – велика Земля

                      Горы, океаны, реки и моря

2 дитина: Сколько островов –

                   Всех не перечесть

                   А материков –

                   Всего лишь только шесть

                    Евразия, Америка (Северная, Южная)

                    Африка  , Австралия,

                    Антарктида вьюжная

3 дитина: Если на карту Земли посмотреть,

                   Земли на Земле всего одна треть

                   Но странный вопрос возникает тогда

                   Планета должна называться – Вода!

4 дитина: На нашей Земле океанов – четыре:

                   Индийский – самый солёный в мире

                   Океан Атлантический славен сельдями

                    Ледовитый всё время спит подо льдами

                    А Тихий конечно же вовсе не тихий

                    А буйный, глубокий и самый великий.

Вихователь: Діти, а чи не помітили ви сьогодні чогось незвичайного в нашому географічному куточку? (скринька) І справді, яка незвичайна скриня. А ще я тут бачу лист з фотографією. Хто це? (капітан Врунгель)

Читають лист: «Відкрити скриню можна тільки тоді, коли пригадаєш 10 географічних слів»

                               (мовленнєва гра «Скажи географічне слово»)

Діти сідають за столи, вихователь відкриває скриню.

Вихователь: Діти, подивіться, це ж фотоальбом капітана Врунгеля, а називається він «Цікавинки світу». Давайте разом подивимося фотографії і скажемо, що ж сфотографував Врунгель.

                         Д/г «Цікавинки світу»

1 фото: Саме високе дерево світу називається секвойя. Його висота 15 метрів.

2 фото: Мореплавець Христофор Колумб відкрив Америку.

3 фото: Екватор розділяє Землю на дві півкулі: північну і південну.

4 фото: Австралія – найменший материк світу.

5 фото: Глобус – це модель Землі.

                          Глобус, ребята, открою секрет, -

                          Шара земного картонный макет

                          Как и Земля он умеет кружиться

                          Красками радуги ярко искриться.

6 фото: Світовий океан складається з 4 океанів: Тихого, Індійського, Атлантичного, Північно-Льодовитого.

7 фото: Австралія – найменший материк світу.

8 фото: Антарктида – самий холодний материк.

Вихователь: Давайте ще зазирнемо в скриню, може там є ще щось цікаве?

(вихователь дістає папір, на якому написані ієрогліфи)

-                 Мені здається, що тут зашифроване якесь слово. Давайте спробуємо відгадати його. Для цього треба уважна подивитись і сказати, на яку літеру схожий кожен ієрогліф.

( діти знаходять потрібні літери і викладають слово «Африка»).

Вихователь: А тепер я пропоную вам перетворитися на режисерів і зняти фільм про Африку.

                                                             Д/г «Режисери»

Звучить музика, заходить капітан Врунгель (дорослий з глобусом в руці) .

Врунгель: Добрий день, діти! Я бачу ви справились із завданнями і відкрили мою скриню. Молодці! А чи вмієте ви відгадувати загадки? А зараз ми і перевіримо, пограємо у гру.

                                                        «Географічні загадки»

( діти стають у коло, передають один одному глобус, промовляючи: «Глобус швидше передай і загадку відгадай». У кого в руках опиниться    глобус, той відгадує загадку).

Врунгель: Молодці! Всі загадки відгадали правильно. А тепер скажіть мені, чи любите ви казки? А чи знаєте, з яких країн та з яких континентів прийшли до нас ці герої? (показує). Давайте знайдемо їх на карті казок.

                                                        Д/г Звідки герой казки»

Врунгель: Ось тепер я бачу, що ви справді любите географію, хочете багато знати і за це я подарую вам корабель, на якому ви зможете мандрувати світом.

                  ( Врунгель уходить, діти повертаються в групу).

 

                                                                                                                Вихователь:Буркіна Л. А.