Ласкаво просимо до нашого садка!

Ділимося досвідом

Спортивна розвага для молодшої та середньої групи «Подорож до мами Мишки»

  Програмовий зміст: спонукати дітей до активності й самостійності під час виконання рухів та ігрових дій. Розвивати бажання залучатися до ігрових вправ та рухливих ігор, які організовує дорослий. Охоче виконувати разом з іншими дітьми ігрові дії. Вчити переходити від бігу до ходьби, від ходьби до бігу; вчити імітувати ходьбу зайчика, лисички, ведмедика; підстрибувати на місці на обох ногах, рухаючись  уперед і намагаючись доторкнутись до розміщеного вище (20 см) від піднятих угору рук дитини предмета (дзвіночка); перестрибувати через покладену на підлогу смужку («струмочок») шириною  15-35 см; стрибати з місця, відштовхуючись обома ногами; стрибати в глибину з предметів (лави – «горбочка») заввишки 15-25 см, підлізати під перешкоди (дугу – «тернинку») заввишки 30-40 см, вчити ходити по прямій доріжці (ширина – 20 см, «місточку»)

Обладнання: велика лава, три дуги у вигляді горбочка й тернинки; ялинки, кущі, квіти (штучні), дзвіночок, «пеньочки» (тоненькі дощечки), горбочки, «струмочок», наголовники для звірят (зайчика, ведмедика, кота, мишки, мишенят), паперові хмаринки, сонечко.

Учасники: два вихователя, діти молодшої та середньої групи, Зайчик, Ведмедик – діти середньої групи, мама Мишка – вихователь молодшої групи.

Хід розваги:

Зала нагадує ліс: дерева (ялинки), галявинка з горбочками та тернинками, з болотом та струмочком. Біля галявинки в кущах причаївся Зайчик. Від тернинки прямують до ялинки – там дрімає Ведмедик. Щоб розбудити його, треба дотягнутися до дзвіночка, підвищеного на ялинці (підстрибнути). Ведмедик розповідає  (і показує), куди і як треба далі йти, щоб потрапити до хати  до хатки мами Мишки. Подякувавши Ведмедика, діти переходять через «болото», перестрибують через «струмочок», їдуть по стежинці (ребристій дощці) і і дістаються до Мишкіної хати.

Вихователь середньої групи: Сьогодні, малята , у нас незвичайна розвага . Вона присвячена дню здоров’я, я хочу запросити вас в подорож в казку «Мишка та мишенята» . А потрапити в цю країну зможуть тільки  ті діти, які мають міцне здоров’я, багато сили, та хоробрості.  Скажіть мені, будь ласка, що потрібно робити щоб бути сильними, сміливими та здоровими. Відповіді дітей. Діти читають уривки з віршів:

1)    – Щоб було здорове тіло

Встав  і враз берись за діло,

Та зарядкою займайся

І водою обмивайся.

А щоб дух здоровий мати,

Треба добрим в світі стати!

2)    – Щоб здоровим сильним бути,

Треба нам про сум забути.

Спортом треба всім займатись,

І частіше усміхатись!

Бо усміхнена людина –

Це здоров’я половина!

3)    – Працю треба полюбити,

Щоб чудово в світі жити.

Без труда, як без води –

Ні туди і ні сюди!

Праця нас весь вік годує

Тіло й дух усім гартує!

4)    – Треба мило полюбити,

В чистоті свій вік прожити,

Щоб хвороби щохвилини,

Не чіплялись до людини!

Вихователь середньої групи: Так, молодці! Але подивіться, хто це разом з нами в нашому лісі?

Діти: Це маленькі мишенята

Вихователь середньої групи: А ви знаєте, чому вони тут зараз?

Діти: Ні

Вихователь середньої групи: Тому, що вони заблукати і не можуть знайти дорогу до хатки Мами Мишки. Вони хочуть, щоб ми їм допомогли знайти дорогу. Допоможемо? Тільки їм теж потрібно буде набратися сили, потренуватися. А ми подивимося, як вони це будуть робить.

Вихователь середньої групи:

-        Як тут гарно (Гляньте, діти: піднімання рук угору, змахи рухами лівобіг –правобіг, випростовування рук уперед (до обличчя). Змахи руками – «крилами». Присісти, постукати пальчиками по долоні.

Колихає вітер віти,

Сонце гріє ручки, личко,

Онде там летить синичка.

А тепер ми – пташенята .

Всі присядемо ось тут,

Подзьобаємо зерняток –

Пальчиками: тук, тук, тук

 

Засмутились наші ніжки

Бо не рухались давно.

Потанцювати вам ми даємо.

Кружляння на місці під музику з високим піднімання колін (руки в боки).

Вихователь середньої групи: Діти, але хто нам підкаже дорогу до хатки мами Мишки?

Зайчик (під кущем) – Вийдіть, дітки, на горбочок, і зіскочте у ярочок, поповзіть попід тернинку, там побачите ялинку. На ялинці – дзвіночок, подзвоніть хоча б разочок. Спить ведмедик у барлозі, стане він вам в допомозі.

Вихователь: Зайчику, ми дуже  вдячні. Будемо рушати далі.

Діти старшої групи роблять вправи:ходьба по лаві, стрибок в глибину, підлізання під дугами.

Ведмедик: Хто тут давно так дзвонив? Хто мене від сну збудив?

Вихователь: Це, Ведмедику, малята. Кажуть знаєш ти, де хатка мами Мишки, заблукали мишенятка в лісі. Вибачай нам за тривогу й покажи  дорогу.

Ведмедик: Заблукали, справді, дуже, але ж ви не боягузи? Он болото перед вами, не ступайте там ногами, а ставайте на пеньочок, із горбочка на горбочок.  Як болото перейдете, там і стежку віднайдете.

Вихователь: Дякуємо за допомогу, Ведмедику. Діти, давайте допоможемо мишенятам перейти болото, струмочок, бо вони такі маленькі, ще зовсім нічого не вміють.

Діти середньої групи допомагають дітям молодшої групи перейти «болото», по «камінцях», перестрибнути через «струмочок», пройти «місточок», по стежці – «ребристій дошці».

Вихователь: Далі стежечка рівненька. Гляньте, Мишкіна он хатка. То ж ходімо туди, малята. Добрий день, Мишка, дорогенька! Зустрічай, діток рідненьких!

Вихователь  молодшої групи: Прошу, гості, сідайте, а малі зі мною пограйте!

Гра «Курочка та курчатка»

Вихователь середньої групи: Відпочили трішки ніжки. Тепер і ми пограємо в гру «Кіт і миші». Зайчику, Ведмедику, ідіть до нас пограти!

Після гри середньої групи, вихователь молодшої групи пропонує прочитати вірші про фізичну культуру та здоров’я. Мама Мишка (вихователь молодшої групи) – Довго в гаю ви гуляли, а тепер додому час, пиріжки чекають вас!

Пригощає пиріжками всіх дітей.