Ласкаво просимо до нашого садка!

Ділимося досвідом

Ділова гра з вихователями "Хочеш бути здоровим"

Ділова гра з вихователями «Хочеш бути здоровим – будь ним!»

Мета:

Продовжувати ознайомлення педагогів з основними документами з питань зміцнення здоров'я, поліпшення фізичного виховання, валеологічної освіти дітей; формувати вміння, знання , навички проведення методичного тренінгу;  сприяти впровадженню моделей здорового способу життя  в роботу,  спонукати педагогів до розробки проектів власних програм з формування здорового способу життя.

 

Хід  проведення:

Ведуча: Тема нашого семінарського заняття - «Зміцнення здоров′я дошкільнят засобами фізичного виховання».  Девізом  , який ми обрали до нього  ,  є відомий крилатий вислів, перефразований у такий спосіб «Хочеш бути здоровим - будь ним». 

Прошу вас, шановні  колеги,  дібрати синонім до слова «здоров′я».

   Прошу кожного слухача взяти картку, яка вам до  вподоби. Таким чином слухачі діляться  на дві   команди, методом  «Царство тварин». (створюються дві команди).

 

  Працюватимемо за тренінговою формою, дотримуючись принципів активності, щирості висловлювань; пунктуальності, дослідницької та творчої позиції  учасників.

 

1  Конкурс  «Закінчи прислів'я про здоров'я".

Зачитуються прислів ’я для команд

-  У  здоровому тілі ... (здоровий дух).

-  Здоров′я маємо, не дбаємо  ...(а втративши, плачемо).

-  Весела думка  ...(половина здоров'я).

-  Без здоров'я  .. .(нема щастя).

-  Без здоров’я ніщо  .. .(людині не миле).

-  Бережи одяг доки новий, а здоров'я  . . . (доки молодий).

-  Усе можно купити крім  ...(здоров’я).

-  Здоров'я дитини  ... (багатство родини).

-  Було б здоров'я  ,  а все інше  ...(буде).

-  Здоров’я - найдорожчий  .. .(скарб).

2  конкурс  «Домашнє  завдання».

Підготувати  інформацію  про  засоби фізичного  виховання:

1.  Режим дня.

2.  Фізичні  вправи.

3   конкурс  «Тн  -  мені,  я  - тобі».

Учасники задають три  питання  команді  -  суперниці.

-  Які  форми  роботи  з фізвиховання  ви  впроваджуєте  у  своїй роботі?

-  Яка тривалість  заняття  в  старшій  групі?

-  Чиї методики  загартування  ви  використовуєте  у  своїй  роботі?

-  Які  бувають  комплекси ранкової   гімнастики?

-  Як шикують  дітей  на зарядку  в  старшій  групі?

МУЗИЧНА ПАУЗА

4  конкурс  капітанів.

Капітани  по  черзі  витягають  картку  з  питаннями:

-  Чи завжди  потрібно  проводити фізкультхвилинки  на заняттях?

(пояснити)

-  В  який  час  на  прогулянці  краще  проводити  фізкультурне  заняття?  (пояснити)

-  Назвіть  чинники, що  загрожують  здоров′ю.

-  3  якої  вікової  групи  вводиться  катання  на санчатах?

-  Фізкультурне  заняття  -  це...

а) форма активізації і  рухової  активності;

б) форма  навчання  основних  рухів.

 

- Фізичне  навантаження  -   це  ...

а)  збудження  нервової  системи;

б) позитивні  емоції;

в) дія  вправ  на організм.

5   конкурс -  музичний.

Пригадати  пісні  про  здоров'я та  спорт.

ПІДВЕДЕННЯ  ПІДСУМКІВ.

вихователь - методист Буркіна Л.А.