Ласкаво просимо до нашого садка!

За порадою до логопеда

Мовленнєва пам'ятка - порадниця

  •     Гарне мовлення дитини – це успішне навчання у школі, ширші можливості у подальшому виборі професії, вміння спілкуватися з людьми.болтунішка
  •    Наполеглива робота вихователя не дасть цілковитого сподіваного результату без систематичних занять батьків з дитиною удома.
  •    Щоб у навчанні та вихованні дитини досягти потрібних результатів, мова самих дорослих має стати прикладом для наслідування.
  •    Якщо дитина повсякчас чутиме чітку, правильну мову, то завдяки наслідуванню вона стане для неї звичкою і захистить від недоліків у мовленні.
  •    У дитини , як і в дорослих, не завжди все добре виходить. Тож часом ви нарікаєте на її відмову від подальших занять. Не опускайте руки! Не виказуйте негативних емоцій: роздратування, глузування. Доречне прислів’я: «Не кажи «не вмію», а кажи «навчусь».

піктограма   

ДОБРЕ, ЯКЩО БУДЕ САМЕ ТАК!

 Нехай ваші заняття з дитиною перейдуть у мовні ігри та забави. Гра містить у собі частку емоційного піднесення, яке зростає завдяки наявності у ній елементів несподіванки та змагання. Емоційне насичення надає іграм привабливості.

  • Вибирайте час, коли дитина перебуває у доброму настрої.
  •  Добираючи ігри, враховуйте темперамент дитини.
  • Не фіксуйте увагу малюка на тому, що не виходить. Підбадьорюйте і , щоб «розрядити ситуацію», ненав’язливо поверніть до більш простого, вже відпрацьованого матеріалу, ніби нагадавши, що колись у неї також не виходило.
  •  Заняття проводьте два – три рази на тиждень, а якщо дитина ще погано розмовляє, то й частіше. Тривалість мовного заняття з дітьми 4-5 років – 15-20 хвилин.
  •  Заняття – гру можна провести під час відпочинку, на природі, йдучи до дитячого садка тощо.

розділитель