Ласкаво просимо до нашого садка!

Майбутнім першокласникам

Готуємо майбутнього школяра. Наступність в роботі я\садка та ЗОШ№3

   Наступність і перспективність між дошкільним закладом  і школою в умовах сучасних реалій є дуже важливою. Власне, забезпечення наступності і перспективності – це процес, у якому задіяні садок і школа. Так, на дошкільному рівні освіти ми прагнемо зберегти цінність дитинства і формувати особистісні якості дітей, які є основою успішного шкільного навчання. Школа ж, як наступник дошкільної освіти, починає не з «нуля», а продовжує розвивати потенціал дітей, розкритий  у дошкільному віці.

педрада

   Нещодавно в закладі відбулась сумісна педагогічна рада з теми «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі», на якій були присутні педагоги нашого закладу та вчителі початкових класів ЗОШ№3 Безсонова І.В., Неживенко А.Г., Сенокос Т.Л., Дорошенко С.Д.

вчителі

   Діти старших груп зустріли гостей невеличким концертом та за українською традицією караваєм.

каравай

  А потім відбулась бесіда за круглим столом, де вихователі старших груп Поволоцька О.М., Сєчіна Т.Ю. розповіли, яка підготовка до школи велась на протязі навчального року в садку.

педрада   Завідувач Кокуль В.В. познайомила присутніх з результатами діагностичних даних за підсумками навчальної діяльності та показала продукт діяльності дітей груп «Краплинки» та «Перлинки» (логіко – математичний, пізнавальний, мовленнєвий розвиток) згідно програмових вимог. Вчителі відмітили високий рівень підготовки дітей старшого віку до школи. Побажали успіхів та сумісної конструктивної роботи на наступний навчальний рік.

педрада